dinsdag 17 april 2012

't Leeuwke Wevelgem - N'Yzer: 3-5


Het was zondagmorgen 8 april rond 10u, ik werd wakker door het lawaai van kleine kinderen. Met z'n 5en waren ze. Ze stonden allen rond mijn auto en bleven maar roepen Super Fiesta, super fiesta, huj huj. Ik dacht cava hé maar de Ricard van daags ervoor deed het toch allemaal wat luider klinken dan ik zelf wou. Ik kon de slaap niet meer vatten en dacht nog eens terug aan de wedstrijd van gisteren tegen 't Leeuwke.

Ik had de coach zelf gezegd, zet me maar op 't Bankske vandaag. Mijn favoriete team speelde terug met de Ijzerse mentaliteit van weleer. Aan de rust stonden we 0-1 voor na een doelpunt van Didi op assist van TroisS. Onmiddellijk na de rust kwam Camara opzetten, hij omzeilde onze David Guetta en knalde hard in doel 1-1. Guetta speelde overigens een sterke partij en toonde klaar te zijn voor de komende zomerfestivals. Maar helaas het was erop en erover, De Leeuwen uit Wevelgem maakten al snel de 2-1. Xavi kon niet verkroppen dat dit doelpunt werd aangebracht uit buitenspel en worstelde zicht dan maar door de Wevelgemse verdediging, de doelman kon de eerste poging nog verhinderen maar daar was de good old Carsten Jancker die de netjes deed trillen. En toen was het moment van onze centrale Fransman gekomen. TroisS omzeilde tot 2x toe de verdediging en zette mooi voor, waar Junior 2x kon binnentikken. Junior voorzag het bestuur duidelijk van een antwoord met zijn voeten en bediende nog Janckie zijn 2e doelpunt. 2-5. Op het einde kon 't Leeuwke nog milderen tot 3-5, een doelpunt die opnieuw stof doet opwaaien om camera's te plaatsen op de achterlijn. De bal was nog zo'n meter van de doellijn.

Het was terug goed geweest, een leuke zaterdag. Een aantrekkelijke, faire en goede wedstrijd. Ik draaide me nog eens om en besloot mijn oogjes nog een beetje toe te doen. Misschien droom ik wel dat ik volgende week laatste man ben? Slaapzacht Super Fiesta! Slaapzacht Cloë!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten