woensdag 24 november 2010

Figuur van de week: Carsten Jancker

Janckie was in de topper van 't weekend beslissend met 3 goals in één uur. Zonder twijfel onze figuur van de week!
Naam: Carsten Jancker
Bijnaam: Janckie
Geboren: ja
Favoriete...
... film: American History X, Cidade de Deus
...muziek: vanalles dat dansbaar is
... one-night stand: nationaal Ellen Petri/ internationaal Cameron Diaz
...club: FCB
... positie: aanvallend mijn ding doen
Beste kwaliteit: baida's/ matchen beslissen in een uur
Grootste gebrek: kopduels / afwezig zijn in de match laatste halfuur
Favoriete drank: bier (Bockor, Jupi)
Sportief hoogtepunt: bekerwinst met N'Yzer/ beslissende treffer eindronde enkele jaren geleden in Desselgem
Sportief dieptepunt: de beslissende penalty gemist in de finale van het duiveltjestornooi (seizoen 1991-1992 ofzo)
Als ik trainer was zou ik... Moere meer vooraan zetten, kwestie van de kaartenlast in te tomen
Als ik bestuur was zou ik... sancties ondernemen tegen de safety's van Zhyrkov

Ellen Petri kan Janckie krijgen voor 1 nacht


Geen opmerkingen:

Een reactie posten