donderdag 4 november 2010

Figuur van de week: Poldi

Naam: Dieter Oplusztil
Roepnaam: Poldi
Geboortedatum: 5 juni 1982
Favoriete:
… films: Scarface, The Godfather, Snatch, Apocalypse now
… muziek: Johnny Cash, The Beatles
… one night stand: ma : Tatjana Simic, di : Stephanie Meire, woe : Hanne Troonbeeckx, do : Yolanthe Cabau van Kasbergen, vrij : professionele onthouding, za : Fe(r)mke en zo : Linda van Milk Inc
… positie: luie spits
… club: de Magische Magyaren
… drank: diverse cocktails
… spreuk: Vrouwen en drank zijn de sleutels van het gevang!
Hoogtepunt sportief: Debuut bij de hoofdmacht van VP Gits waarbij ik de winner wist te scoren en mijn transfer naar N’Yzer
Dieptepunt sportief: geen commentaar
Beste kwaliteit: mijn Hongaarse roots
Grootste gebrek: verstopte neus voor goals
Als ik trainer was, dan zou ik… snel ontslagen worden
Als ik bestuur was, dan zou ik… de clubkas te snel plunderen
Poldi droom dus van aan floddergoal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten