zondag 27 december 2009

Adios Amigo

Gisterenavond is onze nummer 12, Brecht Algoet, zijn grote liefde gevolgd naar Madrid. De Madrileense charcuteriehandel zal er wel bij varen. Helaas heeft Brecht zijn afscheidsmatch niet kunnen spelen tegen de 'Cany'boys. Brecht beloofde zoals het een echte Galactico beaamd zijn fysieke conditie te onderhouden bij het lokale Real om medio maart alsnog zijn afscheidsmatch te kunnen spelen voor N'Yzer Stasegem. Brecht deelde nog mee 'de gemeenschap' te missen.
Wij wensen Brecht en Cani veel liefdesgeluk toe!

1 opmerking:

  1. Hola


    Het aanscherpen van de fysieke conditie staat voorlopig op een laag pitje ... volgende week start ik evenwel met een intensief trainingsschema dat me tegen maart 2010 op de piek van m'n kunnen zou moeten brengen. Maar weten we niet allemaal dat zelfs een 'halve' Algoet een 'hele' versterking kan zijn?

    In mijn laatste 'public speech' in de Trukendoos maakte ik inderdaad gewag van een gemis van de 'gemeenschap' ... spreken in het openbaar was nooit m'n sterkste punt, maar ik sta nog steeds achter de boodschap: keep Stasegem alive!

    Aan allen een gelukkig Nieuwjaar vanuit het regenachtige Madrid! En proficiat met de ruime zege tegen Calcio.

    Gr
    Brecht

    BeantwoordenVerwijderen