donderdag 28 oktober 2010

Figuur van de week: Brecht Algoet


 Naam: Brecht Algoet
Roepnaam: Bregge
Geboortedatum: 30 september 1981
Favoriete...
films: alles van Tim Burton, LOTR-trilogie, The Pink Panther (met Peter Sellers), Eternal sunshine of the spotless mind …
… muziek: acid techno, hardcoremetal en Stu Bru
… one night stand: Eva Mendes
… positie: vooraan en van achteren
… club: Real Madrid (Hala Madriiiiiid!)
… drank: bier (en in de zomer Tinto de verano of Calimocho)
… spreuk: Enfin swat, los daarvan …
Hoogtepunt sportief: De wedstrijd Lendelede-Stasegem (toen alles lukte) en Menen-N’Yzer van vorig jaar (twee doelpunten)
Dieptepunt sportief: De wedstrijd Stasegem-Heestert (dag na mijn verjaardag … de oogdruppels …) en Menen-N’Yzer van vorig jaar (blessure aan de lies in tweede helft die het einde van mijn seizoen hypothekeerde)
Beste kwaliteit: Kalmte aan de bal
Grootste gebrek: Te veel kalmte aan de bal
Als ik trainer was, dan zou ik… een warmtestage in Madrid organiseren
Als ik bestuur was, dan zou ik… een zuipstage in Madrid organiseren
Eva Mendes vooraan-zicht

2 opmerkingen:

  1. haha bregge ;) tis weer nie raar da uw sportief hoogtepunt ne match tegen mij was é ;) MAAR ik meen mij toch te herinneren dat ik 1 mooie kopbal van jou kon pareren ;-) (al bleef het inderdaad maar bij die ene :( twa toch mooi uitgehaald)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raad van Bestuur30 oktober 2010 om 09:48

    Op de laatste bestuursvergadering is het voorstel om een zuipstage in Madrid te organiseren na stemming met 2/3 meerderheid afgewezen. Het bestuur schuift deze topic door naar de organisatoren van het verrassingsweekend.

    BeantwoordenVerwijderen