woensdag 20 oktober 2010

Figuur van de week: Niels "Jack" Verbauwhede

"En laat je ploeg maar in de steek..." Zo weerklonk het gezang zaterdagmiddag voor de wedstrijd tegen Kuurne, een wedstrijd die Jack eigenlijk niet wou missen. Een auto met een platte batterij en een zoek geraakte GSM (of was het omgekeerd?) waren de spelbrekers. Voldoende om op democratische wijze tot figuur van de week uitgeroepen te worden.

Naam: Niels Verbauwhede
Roepnaam: Jack
Geboortedatum: wiet juin
Favoriete...
... film : The Godfather 2
... one night stand: de oppervloot
... positie: van achteren
... club: Partizan Belgrado
... drank: bier

Hoogtepunt: Als ingeschreven speler naar de bekerfinale kijken
Dieptepunt sportief: veel ze, ma neemt toch maar mijn kruisbandoperatie
Beste kwaliteit: traptechniek (nvdr: en kopspel!)
Grootste gebrek: snelheid
Als ik trainer was, dan zou ik... trainingske geven op den donderdag
Als ik bestuur was, dan zou ik... een verrassingsweek ipv -weekend organiseren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten