woensdag 13 oktober 2010

Figuur van de week: Steven De Kocker

Vanaf nu vuren we geregeld onze vragen of een N'Yzer-speler.
Steven De Kocker pakte zondag twee keer geel dus rood. Een strenge sanctie. Maar wel de eerste rode kaart in de geschiedenis van N'Yzer. Meteen een reden om onze sinds zondag 34-jarige captain tot onze figuur van de week uit te roepen.

Geboortedatum: 10/10/1976
Roepnamen: Kockie, Wolf
Favoriete...
...film: Lost Highway, Memento
...muziek: dEUS, Tool, Channel Zero, Queens of the Stone age, Eels, Admiral Freebee enz.
...one night stand: Jennifer Aniston
...club: het Braziliaanse vrouwenvolleyteam
...speler: Alessandro Nesta, die draait ook al een tijdje mee
...drank: Ricard or Irish, afhankelijk of het voor of na't eten is
...spreuk: Omer oebeter
...positie: d'erin (nvdr: het ging eigenlijk over de positie op het veld, Steven, niet in bed - ik vul dus zelf maar aan: mandekker!)

Sportief  hoogtepunt: vlvb-bekerwinst N'Yzer vorig seizoen
Dieptepunt sportief: rode kaart van 't weekend
Als ik trainer was, dan zou ik... nog eens een training geven op donderdagavond
Als ik bestuur was, dan zou ik... meer trakteren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten